












Deze zomer is er weer een hoop gebeurt. Eerst onze eigen internationale zomermeeting in Beekbergen. Wederom fantastisch weer.
Daarna een fantastisch weekend met mede Capri gekken in Speyer. Wel eerst “even snel” de S-striping erop die ik eindelijk had laten maken. Samen met mijn vader er opgeplakt. Ziet er goed uit vind ik zelf.
Ikzelf ben zonder problemen het weekend doorgekomen. JP & Linda met wat horten en stoten wegens een brandstofaanvoer probleem. Samen rustig naar huis gereden en veilig aangekomen. Was onderweg overigens wel vrij nat…. erg nat… Overigens moest ik kort voor Speyer
nog even een remklauw vernieuwen aangezien de oude reviseren toch niet geholpen bleek te hebben. De auto bleef maar hard naar rechts trekken bij remmen.
En toen was het alweer september en dat is altijd een drukke maand. Eerst onze eigen zomerrit in Friesland en Drenthe. Erg leuk om met zijn allen rond te rijden en te puzzelen.
Daarna de Midland Classic Show in Almere. ‘s Ochtends een rondrit door de polder en ‘s middags een statische show in het zeer drukke Almeerse centrum. Erg leuk om weer te doen net als afgelopen jaar.
En als sluitstuk de Nacht van Best. Met drie Capri’s hebben we meegedaan aan deze nachtelijke puzzelrit in en rond Best. Johan reed en ik navigeerde in ons geval. Erg leuk om te doen, maar het was nog best moeilijk.
Na al deze ritten is één ding pijnlijk duidelijk geworden. De wegligging van de Green Machine is waardeloos op het moment. De nieuwe draagarmen met gele PU rubbers
hebben een heel vervelend weggedrag tot gevolg. Het feit dat de veren voor veel te slap zijn heeft daar waarschijnlijk alles mee te maken. Gaan we morgen een oplossing voor verzinnen.