Inmiddels is er heel erg veel gebeurt met de witte Capri.
Het blok is volledig gereviseerd.
Nadat Hans Grossouw het onderblok en met kruk en nokkenas heeft gecleand en gecontroleerd op speling e.d. en hij de koppen heeft gedaan, kon ik verder met bouwen. Dat wil zeggen, geld en spullen verzamelen. Het meeste materiaal komt uit Engeland vandaan, bij leveranciers als Burton Power, RallyDesign en TickOver. Ook Motomobil in Duitsland levert een hoop noodzakelijk spul. Hou er als je een klus als deze aanpakt, dat je bij allemaal wel wat nodig hebt, en je veel verzendkosten hebt. Dat begint bij @20,- het pakketje.
Maar goed, langzaam maar zeker heb ik het blok weer opgebouwd. Dat ging eigenlijk redelijk soepel op de achterste krukaskeerring na. De geleverde was te groot en past net niet. Uiteindelijk heeft een Engelse vriend de zijne opgestuurd zodat ik door kon. (Gewoon gratis, zo werkt dat)
Het heeft on totaal wel een maand of wat gekost en nog een paar maanden voordat het blok in de auto zat, maar dat maakt allemaal niet uit. Ik heb geen deadline gesteld. Haast is een slechte raadgever met dit soort projecten.